SUNN OG STERK
med Therese Johaug

Har du lyst til å komme i form i en hektisk hverdag?

SOM DELTAKER I SUNN OG STERK SKAL VI SKAPE MER ENERGI I HVERDAGEN VED HJELP AV KORTE, EFFEKTIVE OG UTFORDRENDE ØKTER. ER DU KLAR FOR Å STREKKE DEG MOT NYE MÅL?

Introduksjon til
SUNN OG STERK

Hvordan fungerer det?

Jeg ønsker med «SUNN OG STERK» at vi sammen skal flytte grenser ved hjelp av overkommelige, effektive økter som passer inn i en ellers hektisk hverdag. I tillegg vil jeg dele tips og triks basert på egne erfaringer fra livet som toppidrettsutøver for å bidra til at du kan du kan lykkes med å ta sunnere valg, og strukturere hverdagen bedre.

3-4 økter per uke. Filmer til hver økt som forklarer øvelsene. Ubegrenset tilgang til programmet og tren når det passer deg best.

Jeg er kommer til å være her for deg, og vil motivere og inspirere deg på veien.

Ved at du loggfører gjennomførte økter kan jeg veilede deg videre basert på din fremgang. 

Du kan velge om du har lyst til at dine resultater vises for hele gruppen. På den måten kan vi sammen motivere hverandre, og dele erfaringer og progresjon.

Noe av det gøyeste med trening er å se at det gir resultater.

Jeg kommer jevnlig til å arrangere fysiske tester hvor du kan kjenne på det å utfordre deg selv akkurat så mye du selv ønsker.

Testing vil også gjøre din fremgang veldig synlig for både deg og meg, og kommer til å gi gode erfaringer og masse motivasjon.

Du loggfører resultatet og vil med en gang kunne se hvordan du presterer i appen.

En viktig del av det å trene er å ha et fellesskap rundt deg som du kan dele både fremgang og utfordringer med.

Sammen skaper vi et forum hvor både du, jeg og resten av treningsgruppen utveksler erfaringer.

Jo mer åpen du er inn mot gruppen, jo mer vil du kjenne at du blir løftet frem mot nye mål.

På denne måten kommer du ikke til å føle deg alene med utfordringene, men vil få følelsen av å være på et lag. Jeg har virkelig tro på at vi skal klare å skape det beste laget!

Jeg har lyst til å dele av min toppidrettserfaring med deg, og med gruppen.

Vi kan alle lære av hverandre, og jeg gleder meg også stort til å plukke opp tips og triks fra dere.

I tillegg til treningsøkter og teknikk, vil jeg dele kunnskap rundt hvordan å bruke utstyr på riktig måte, forberede seg til forskjellige typer treningsøkter og konkurranser, hvordan kle seg riktig, næringsinntak, og ikke minst, hvordan jeg jobber mentalt når ting blir tøft.

Hør hva mine fornøyde kunder sier

Client 1

Therese er en kunnskapsrik og inspirerende trener. Hun har mye energi som smitter over til meg de som trener sammen med henne. Hun ser alle ut i fra det nivået de er på, men gjennom høy grad av tilstedeværelse klarer hun å få alle til å pushe det lille ekstra.

Client 2

Therese er en ekstremt god motivator som gjør at dørstokkmilen forsvinner helt! Hennes unike energi smitter lett over og gir overskudd etter hver eneste økt. Hun er god til å se an den enkelte ved å tilpasse treningen og pushe på riktig nivå. Jeg hadde aldri trodd det var mulig å komme tilbake i form så fort etter to graviditeter, så det er helt tydelig at trening med Therese gir rask og god progresjon!

Client 3

Therese er en tøff trener, som pusher deg på en motiverende måte. Hun er flink til å tilrettelegge øktene og øvelsene på ulike nivåer, men samtidig slik at du føler deg som en del av et felleskap. Hun setter standaren selv på gjennomføringen, og hennes innsats og energi smitter over på resten av gruppen!

Therese Johaug

I hele min idrettskarriere handlet hverdagen om trening, på jakt etter å bli best mulig. Motivasjonen var utvikling og drømmen om rå prestasjoner. Trening har uten tvil vært en arena som har gitt meg mange gleder og mestringsfølelse. Likevel er det først nå i ettertid, at jeg også innser at trening for meg, er en viktig kilde til energi og lykke, i en hverdag som plutselig handler om så mye mer. Før satte jeg meg store og ambisiøse mål, og laget planen deretter. Nå, som jeg har blitt mamma, handler det mer om å strukturere hverdagen, for å få gjennomført gode treningsøkter, uten at det går ut over alt annet jeg har lyst til å gjøre. Når det virkelig drar seg til forsøker jeg å leve etter mottoet “alt er bedre enn ingenting”. Det er mye treningsglede i korte og målbevisste økter. Med konseptet “SUNN OG STERK”, har jeg lyst til å dele av min erfaring både fra toppidrettslivet, men også fra min nye hverdag for at flere som sliter med å få kabalen til å gå opp skal få verktøy til å nå sine mål.

Hyppige spørsmål og svar

For deg som ønsker effektiv trening i en hektisk hverdag.

Dette er for alle. Enten du skal følge et treningsprogram for aller første gang, eller du trener jevnlig fra før, men ønsker struktur og målrettet trening.

Det blir 3-4 økter hver uke, som er laget for å gjennomføres på 30 – 45 minutter hver. Man kan selvfølgelig tilpasse dette individuelt om man ønsker det.

Du kan registrere deg når som helst, men programstart er i slutten av hver måned. Det er da du får tilgang til programmet, og treningskontingenten trekkes fra konto.

Det er ingen krav til spesielt utstyr for å følge programmet, men noen økter vil det være gunstig med utstyr som strikk, treningsmatte eller treningsvekter. Har man ikke tilgang til dette, kan man for eksempel velge å bruke andre gjenstander i hjemmet. Det er opp til deg. Vi kommer også til å være utendørs.

For å sikre resultater sammen, at du kommer inn i treningen og lærer deg å kjenne hvordan programmet fungerer er det viktig å sette av nok tid. Derfor er det en bindingstid på de 3 første månedene. Etter det er det en måneds oppsigelse.

SUNN OG STERK
med Therese Johaug

Bli med i dag og få early bird-prisen 599 kr./md.